Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Наработки специалистов

Дата: 23 августа 2018 в 11:53, Обновлено 8 октября 2019 в 23:35

Канспект занятку ў сярэдняй групе "Зiма"

Комплексное занятие по развитию речи и культуры речевого общения "Путешествие в Осень"

Белорусские игры

Пальчиковые игры 

Матэматычны занятак “У госці да Калабка”.

Праграмны змест: Практыкаваць у колькасным і парадкавым лічэнні ў межах 7, варыянты складу лічбаў у межах 7 з двух меньшых лікаў; замацоўваць уяўленни аб днях тыдня; практыкаваць ва ўменні пазнаваць і адрозніваць плоскія геаметрычныя фігуры; фарміраваць уменне арыентавацца на лісце паперы; фарміраваць лагічнае мысленне, спрыяць у працэсе навучання пашырэнню інтэлектуальных запытаў дзяцей; актывізаваць дзіцячую пошукавую дзейнасць, абапіраючыся на суб’ектыўны вопыт выхаванцаў; выхоўваць беражлівыя адносіны да жывёл.

Ход занятка:

-Дзеці, сёння мы адправімся ў казку.Гэта казка называецца “Калабок”.

Жылі- былі дзед і баба. Вось і кажа дзед бабе:

-Схадзі, старая, па кадушцы паскрабі, па скрыні памяці, ці не наскрабеш мукі на калабок.

Узяла баба крыльца, па кадушцы паскрэбла,па скрыні памяла і наскрэбла мукі жмені са дзве. Замясіла муку на смятане і зрабіла калабок, спякла яго ў масле і на акенца студзіць паклала.Калабок паляжаў, паляжаў, ўзяў ды пакаціўся- з акна на лаўку, з лаўкі на падлогу, па падлозе да дзвярэй. Скок цераз парог- ды ў сенцы, з сенцаў на ганак. З ганка на двор. Са двара за вароты і запрашае нам з ім пагуляць.

1.Гульня з мячом “ Дні тыдня”.

Пагуляў з дзецьмі калабок і пакаціўся далей. Коціцца калабок па дарозе, насустрач яму заяц:

-Калабок, калабок, я цябе з’ем!

- Не еш мяне, зайчыку, я  табе лепей заданне загадаю. Дзеці, давайце дапаможам зайчыку выканаць заданне. Мы зайчыку дапаможам, а за гэта зайка з вамі пагуляе.

2.Вось табе геаметрычныя фігуры.Трэба саставіць з іх птушак.

-Якія прыгожыя птушкі ў вас атрымаліся. А зараз фізкультхвілінка.

На палянцы зайка шэры

То направа-гоп-гоп-гоп.

То налева-гоп-гоп-гоп.

А за ім услед цяцера

Крыльцам правым-лоп-лоп-лоп.

Крыльцам левым-лоп-лоп-лоп.

Гэтак шчыра па парадку

Пачынаем фіззарадку.

Пакуль мы з зайчыкам выконвалі заданне калабок пакаціўся па дарозе- больш яго заяц не бачыў.

Коціцца калабок. Насустрач яму воўк:

-Калабок, калабок, я цябе з’ем!

 - Не еш мяне, шэры воўча, я  табе лепей заданне загадаю. Дзеці, давайце дапаможам ваўку  выканаць заданне.

3.Трэба сабраць кветку. Вось вам пялёсткі, іх трэба палажыць да сярэдзіны кветкі.

 Пакуль мы з ваўком  выконвалі заданне калабок пакаціўся па дарозе- больш яго ваўчок  не бачыў.

Коціцца калабок, насустрач яму мядзведзь:

-Калабок. Калабок, я цябе з’ем!

-Дзе ж табе, клышаногаму, з’есці мяне!Лепей выканай маё заданне. . Дзеці, давайце дапаможам мядзведзю выканаць заданне.

4. Трэба трапіць ў мішэнь. Мішэнь-гэта прамавугольны ліст.

А). У верхні правы вугал намалюем зялёны квадрат.

Б).У ніжні левы-чырвоны трохвугольнік.

В).Пасярэдзіне -  жоўты авал.

Г).У верхні левы вугал-сіні ромб.

Пакуль мы з мядзведзем  выконвалі заданне калабок пакаціўся па дарозе- больш яго мішка  не бачыў.

Коціцца калабок, насустрач яму лісіца:

 -Калабок. Калабок, куды ты коцішся?

-Качуся па дарожцы.

-Калабок, калабок я таксама хачу выканаць тваё заданне.

Ну, добра, але гэта заданне ў сшытках, спачатку трэба зрабіць пальчыкавую гімнастыку, каб размяць нашы пальчыкі.

Раз-два-тры-чатыры-пяць

Будзем разам маляваць

Памалюем мы рукамі

Хатку-тату, хатку-маме

Гэта хатка для цябе

Гэта хатка для мяне

Намалюем сад ускруг

А ў ім дрэвы там і тут.

У сад пойдзем мы гуляць

Каб гульню зноў пачынаць.

-А цяпер адчынім сшыткі і выканаем заданне.

5.Намалюй столькі прадметаў, сколькі паказвае лічба справа.

-Малайцы дзеці і з гэтым заданнем вы справіліся.

Ліса кажа:

-Я разам з дзецьмі выканала тваё заданне,ды чую кепска , наступнае заданне ты мне скажы сеўшы на носік і мацней.

Калабок скок лісіцы на нос, а ліса яго – гам! – і з’ела.

-Вось і скончылася наша казка.Ці спадабалася яна вам?Давайце ўспомнім, якое заданне вы дапамаглі зрабіць зайчыку? А ваўку? Ці складанае заданне вы дапамаглі выканаць мядзведзю?  А што мы дапамаглі зрабіць лісічцы? Якое заданне было самае лёгкае? А самае складанае?

Некаторым дзецям было цяжка справіцца з заданнем, а другім-лёгка. Вось тут ў мяне на дошцы два сонейка: адно-сумнае, а другое-вясёлае.Каму ўсё спадабалася,было лёгка выконваць заданні-азначым магнітам вясёлае сонца, а у каго сёння было журботны настрой, было цяжкавата- азначым магнітам сумнае сонейка.

Давайце развітвацца з нашымі гасцямі. Да пабачэння!

Выхавацель дашкольнай адукацы                                             Л.М.Няпеўная

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.